DSC01094.JPG

Så jeg undrer meg om det norske folk har blitt spurt om dette ?

Norge har hele tiden vært en sterk støttespiller for GAVI. Tidligere statsminister Jens Stoltenberg har vært meget engasjert i prosjektet, og tidligere Kr.F.-leder og statsråd, Dagfinn Høybråten, er i dag GAVIs styreleder.

I januar i år var det tid for å samle inn pengebidrag til femårsperioden 2016–2020. Målet på 7,5 milliarder dollar ble nådd – og vel så det. Det betyr vaksiner til 300 millioner barn, og seks millioner liv spart. Statsminister Erna Solberg fulgte opp den norske innsatsen , og Regjeringen bevilget 6,25 milliarder kroner for perioden 2016–2020 – en økning på over 50 prosent fra forrige “femårsperiode”:http://www.aftenposten.no/norge/Millioner-av-barn-reddes-av-vaksiner-etter-at-verdens-rikeste-mann-sa-TENK-STORT-584791b.html

Norske medier skriver selvfølgelig ikke ett eneste kritisk ord om Bill Gates og GAVI .
Hjelpeorganisasjonen OXHAM kom med en studie vedrørende den skjeve fordelingen av verdens økonomi.

Undersøkelsen viste til at 62 personer eier like mye som halvparten av verdens befolkning, og på toppen av lista finner vi nok en gang Bill Gates, som ifølge Forbes har en formue på 79,2 milliarder dollar. Saken ble dekket av norsk media.
Men samtidig er det to ferske rapporter om hans veldedige stiftelse Bill and Melinda Gates Foundation (BMGF), som begge har blitt ignorert. Konklusjonene som trekkes er identisk i begge rapportene, og hadde dette blitt tatt fatt i er det lite sannsynlig at den norske regjering ville fortsette å gi enorme pengesummer til stiftelsen.
Den første heter “Philanthropic Power and Development – Who shapes the agenda?“, og kom fra Global Policy Forum, som overvåker arbeidet til FN-organer og den globale utformingen av politikk. Studien så på hvilken innflytelse ultra-rike filantroper har på beslutninger som gjelder global helse og landbruk i utviklingsland.
Den andre rapporten ved navn “Gated Development – Is the Gates Foundation always a force for good?” er fra Global Justice. Det er en organisasjon som jobber for alternativer til den globale agendaen som settes av gigantselskaper som i stor grad styrer verden.
Deres rapport så spesifikt på BMGF, som er verdens største filantropiske veldedighetsorganisasjon. Den gir et innblikk i hvordan det som kan se ut som altruisme, skjuler en virkelighet hvor Gates bruker stiftelsens penger til å fremme sin private agenda – hans økonomiske interesser.
Resultatet er som begge rapportene viser – mennesker og samfunn som stiftelsen sier den skal hjelpe får det verre på lang sikt. Det er ikke tilfeldig.
Som rapporten til Social Justice viser får BMGF gjennomført sin agenda uten nevneverdig kritikk fra media. Det har sin forklaring, da vi her snakker om den veldedige stiftelsen som har brukt mest penger på å fange media.
Norske journalister kan søke penger fra et milliondfond finansiert av Bill Gates. Det skjer i konkurranse med journalister fra Danmark, Frankrike, Tyskland, Italia, Nederland, Spania, Sverige og Storbritannia.
Nettstedet så positivt på dette, og artikkelen er som en reklamesnutt for BMGF å regne. De tok med noen rosende ord fra Jan Arild Snoen som er tilknyttet tankesmien Civita, men hva det journalistiske fagbladet unnlot å fortelle er at Civita har mottatt 2 millioner fra Bill Gates for å “styrke norsk debatt”.

Som Bill Gates sa i 2015 så vil fokuset “bli drevet av innovasjon innen teknologi – alt fra nye vaksiner og og hardføre vekster (les GM-planter) til mye billigere smarttelefoner og nettbrett – og av løsninger som bidrar til å levere disse tingene til flere mennesker”.BMGF har et styre som består av Bill og Melinda Gates og deres milliardærvenn Warren Buffet. Under de kommer så en rekke personer som hovedsaklig kommer fra store amerikanske selskaper.
Det kommer spesielt til syne ved stiftelsens helseprogrammer, hvor man skulle tro det var naturlig å ha uavhengige eksperter innen folkehelse som rådgivere. Slik er det ikke for BMGF, da man der isteden finner tidligere toppsjefer for farmasøytiske selskaper. Det samme gjelder landbruk, hvor store deler av stiftelsens sjefer kommer fra biotekindustrien hvor fokuset er løsninger gjennom “GMO”::http://thebeam.org/2016/01/nye-rapporter-med-knusende-kritikk-av-bill-gates-foundation/

Desire Røver er en undersøkende journalist fra Nederland. På sin hjemmeside skriver hun “ ingen del av en vaksine hører hjemme i en menneskekropp”.
I 2012 deltok hun i “Open mind Conference” i Skanderberg i Danmark., der hun holder forelesningen “Vaccination- the Unknown dtory.

Desire mener at vaksinasjoner ikke er immuniserende , men at det tvertimot tilsammen med ytre fakrorer som nœringsfattig mat, , forurensinger , andre legemidler, pesticider, stråling m,m er årsaken til til den økende frekvens av autoimmune sykdommer, nevropsykiatriske problemer som autisme og kollaps av immunforsvaret .

En annen grunn er at legemidler fremheves som forebyggende til tross for at 59 % av de som stiller opp de medisinske retningslinjene har sterke koblinger til diverse firmaer som driver legemiddelfirma.
.Dette er noe som får konsekvenser for pasientene.
Dette blé diskutert i “Health Policy Report NEJM “2004”:http://www.nejm.org/

Bertram Russel har uttalt at vaksiner er mental lobotomi.
Statistikk fra 2013 fra USA “:
* 1 AV 6 barn har lœringsproblem.
*1 av 9 barn lider av astma
*1 av 87 barn har autisme
*1 av 150 b arn har diabetes
* 15-20 % lider av SDHD
og 1-2 % av barna dør av vaksine .

7Xx7duUS

7Xx7duUS · 13. april 2017 00:00

IONISERT KOLLOIDALT MAGNESIUM – MAGNESIUM POWER

Sykdom begynner og slutter på cellenivå. Mangel på magnesium gjør at kalsium tar plassen til magnesium i cellene og gjør blodet tyktflytende, musklene anspent, nervecellene konstant aktivert, leddene stive, bronkiene sammentrukket etc.

Magnesium styrer over 350 enzymer, energiproduksjon, celledeling samt produksjon av RNA/DNA. Magnesium beskytter også mot skadelige effekter av stråling.

Mangel på magnesium knyttes til fibriomyalgi, ADHD, diabetes, høyt blodtrykk, astma, ME, demens, kreft etc.

Nær 80 % mangler magnesium en årsak til mange kjente sykdommer?
Nærmere 80% av befolkningen i den vestlige verden mangler magnesium som er kroppens viktigste mineral. Kalsium derimot, som kroppen ikke kan nyttiggjøre seg av uten

magnesium, får vi i oss i for store mengder grunnet kalsiumberiket mat og drikke (meieriprodukter). Dette skaper en skadelig ubalanse mellom kalsium og magnesium. Denne ubalansen er, enten alene eller medvirkende, årsak til svært mange helseplager.

Lukket for kommentarer.